Zmiany na forum

Awatar użytkownika
Barabella
Administrator
Posty: 15384
Rejestracja: 08 mar 2017, 13:36
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiany na forum

Post autor: Barabella » 01 mar 2018, 21:17

Szanowni i drodzy użytkownicy! Jeśli uważnie śledzicie nasze forum, to zauważyliście, że od kilku tygodni wprowadzamy zmiany organizacyjno-techniczne mające na celu jeszcze sprawniejsze działanie Kompostownika. Wprowadziliśmy rozróżnienie na rangi forumowiczów, wykonaliśmy akcję aktywizacyjną, która odniosła spory sukces i ujawniło się wiele nowych, dotychczas nieaktywnych, użytkowników, a teraz przyszedł czas na zmiany kadrowe.

Doszliśmy do wniosku, że na tak kameralnym forum mamy nadreprezentację kadry zarządzającej, część z nas nie jest w stanie należycie pełnić swoich obowiązków ze względu na zobowiązania w „prawdziwym” świecie, dlatego z dniem 01.03 wspólną decyzją wszystkich zainteresowanych ustaliliśmy, że z funkcji administratorów rezygnują Wisnia i Sweety. Ponadto do dymisji podał się Alphax.

Tym samym od dnia dzisiejszego skład zespołu administracyjnego to: Survivor, Zuzanna, MaGorzatka i Barabella.

Powyższe zmiany w żaden sposób nie wpłyną na funkcjonowanie forum, które nadal planujemy ulepszać i czuwać nad nim w miarę swoich sił i możliwości.
Pozdrawiam,
Barabella


Aktualny wątek

Awatar użytkownika
survivor26
Administrator
Posty: 22120
Rejestracja: 06 mar 2017, 9:20
Lokalizacja: DLW

Re: Zmiany na forum

Post autor: survivor26 » 13 mar 2018, 8:21

Wczoraj, tj. 12.03 nastąpiła aktualizacja oprogramowania forum do najnowszej wersji 3.2.2. Forum teraz powinno działać szybciej i sprawniej, natomiast zmiany estetyczne są niewielkie, aczkolwiek na plus. Przelotnie mogą wystąpić jeszcze jakieś drobne zakłócenia czy niedogodności.

Jednocześnie przypominam, że ze względu na to, iż zarówno skórki, wygląd i formę forum mamy opartą na darmowych szablonach, jak i wszelkie modyfikacje w nim robione mamy robione bezpłatnie przez dobrego człowieka, któremu się chce w tym grzebać, choć nie ma w tym żadnego interesu, reklamacji nie przyjmuje się ;)

I generalnie, nie panikujcie, jeśli forum nie działa, działa inaczej itp. - wierzcie nam, że to monitorujemy na bieżąco i jeśli coś nie zostanie naprawione w 10 sekund, to znaczy, że się szybko nie da, a nie, że się tym nie zajmujemy.

Awatar użytkownika
urazka
Zadomowiony
Posty: 6403
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:49

Re: Zmiany na forum

Post autor: urazka » 13 mar 2018, 11:53

Barabella pisze:
01 mar 2018, 21:17
Doszliśmy do wniosku, że na tak kameralnym forum mamy nadreprezentację kadry zarządzającej, część z nas nie jest w stanie należycie pełnić swoich obowiązków ze względu na zobowiązania w „prawdziwym” świecie, dlatego z dniem 01.03 wspólną decyzją wszystkich zainteresowanych ustaliliśmy, że z funkcji administratorów rezygnują Wisnia i Sweety. Ponadto do dymisji podał się Alphax.

Tym samym od dnia dzisiejszego skład zespołu administracyjnego to: Survivor, Zuzanna, MaGorzatka i Barabella.
Obu Aniom - Wisience i Sweety, a także Januszowi bardzo dziękuję za czas i serce włożone dotychczas w roli moderatorów w codzienne funkcjonowanie forum oraz w przeniesienie go na nową platformę.

Pat dziękuję za informację. Właśnie byłam zdziwiona nowym rozmiarem czcionki. Podziękuj też, proszę temu "dobremu człowiekowi, któremu się chce w tym grzebać" za Jego pracę.
Pozdrawiam, Janina

Awatar użytkownika
survivor26
Administrator
Posty: 22120
Rejestracja: 06 mar 2017, 9:20
Lokalizacja: DLW

Re: Zmiany na forum

Post autor: survivor26 » 26 kwie 2018, 11:46

Przypominamy, że wątek kawowy służy do pogaduszek, dzielenia się codziennymi radościami i troskami, paplania o rzeczach ważnych i nieważnych. Z tego względu prosimy o ograniczenie zamieszczanych w nim zdjęć - o ile nie dotyczą tematów, którym wątek rzeczony służy - a w zamian wstawianie ich w odpowiednich wątkach tematycznych lub własnych wątkach ogrodowych. Wyjątek stanowią osoby, które nie posiadają jeszcze własnych wątków, a które gorąco zachęcamy do ich założenia. Prośba powyższa powodowana jest tym, że wątki kawowe pędzą z prędkością kilku stron dziennie i nie ma szans, żeby zamieszczone w nich zdjęcia/prośby o porady ogrodnicze przeczytali wszyscy ani żeby później można było je odszukać. Ponadto nasz serwer ma ograniczoną pojemność, która skończy się tym prędzej im więcej zdublowanych zdjęć będziemy wstawiać.

Awatar użytkownika
survivor26
Administrator
Posty: 22120
Rejestracja: 06 mar 2017, 9:20
Lokalizacja: DLW

Re: Zmiany na forum

Post autor: survivor26 » 29 maja 2018, 18:38

alphax pisze:
29 maja 2018, 18:20
Bardzo przepraszam, zmniejszenie ilości moich 3 zdjęć w moim ostatnim poście w wykonaniu administracji w jedno nieudolne zdjęcie to wyraźna i kolejna złośliwość w stosunku do mojej osoby.
Czyż ta metoda nie dotyczy wszystkich formowiczów, nawet tych których bardzo lubię? Jaka będzie następna dyskryminacja?

"Przypominamy, że wątek kawowy służy do pogaduszek, dzielenia się codziennymi radościami i troskami, paplania o rzeczach ważnych i nieważnych. Z tego względu prosimy o ograniczenie zamieszczanych w nim zdjęć - o ile nie dotyczą tematów, którym wątek rzeczony służy - a w zamian wstawianie ich w odpowiednich wątkach tematycznych lub własnych wątkach ogrodowych. Wyjątek stanowią osoby, które nie posiadają jeszcze własnych wątków, a które gorąco zachęcamy do ich założenia".

Zmniejszenie trzech w jedno to gest uprzejmości ze strony administracji, gdyż zasadniczo zgodnie z powyższym dwa powinny zostać na stałe usunięte. Ponadto pytania dotyczące regulaminów i kwestii technicznych warto zadawać w odpowiednim wątku, bo w tym, jak wszystko inne mogą zostać przeoczone, a odpowiedzi szybko znikają pod kolejnymi stronami.

Awatar użytkownika
urazka
Zadomowiony
Posty: 6403
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:49

Re: Zmiany na forum

Post autor: urazka » 29 maja 2018, 21:17

survivor26 pisze:
29 maja 2018, 18:38
alphax pisze:
29 maja 2018, 18:20
Bardzo przepraszam, zmniejszenie ilości moich 3 zdjęć w moim ostatnim poście w wykonaniu administracji w jedno nieudolne zdjęcie to wyraźna i kolejna złośliwość w stosunku do mojej osoby.
Czyż ta metoda nie dotyczy wszystkich formowiczów, nawet tych których bardzo lubię? Jaka będzie następna dyskryminacja?

"Przypominamy, że wątek kawowy służy do pogaduszek, dzielenia się codziennymi radościami i troskami, paplania o rzeczach ważnych i nieważnych. Z tego względu prosimy o ograniczenie zamieszczanych w nim zdjęć - o ile nie dotyczą tematów, którym wątek rzeczony służy - a w zamian wstawianie ich w odpowiednich wątkach tematycznych lub własnych wątkach ogrodowych. Wyjątek stanowią osoby, które nie posiadają jeszcze własnych wątków, a które gorąco zachęcamy do ich założenia".

Zmniejszenie trzech w jedno to gest uprzejmości ze strony administracji, gdyż zasadniczo zgodnie z powyższym dwa powinny zostać na stałe usunięte. Ponadto pytania dotyczące regulaminów i kwestii technicznych warto zadawać w odpowiednim wątku, bo w tym, jak wszystko inne mogą zostać przeoczone, a odpowiedzi szybko znikają pod kolejnymi stronami.
Moim zdaniem dzielenie się "codziennymi radościami i troskami" nie wyklucza udokumentowania ich zdjęciami. Lubię zdjęcia w Pogaduszkach i naprawdę nie widzę nic złego w tym, że ktoś zamieszcza je w swoich postach. Na dodatek ja osobiście miałam miejsce (nie prowadząc własnego wątku), gdzie od czasu do czasu chwaliłam się kwiatkiem, warzywkiem czy widoczkiem. Nie jest to mile widziane - nie robię już tego. Zadrżała mi nawet ręka przy wstawianiu kwiatka przy życzeniach imieninowych dla Joasi. Stwierdziłam jednak, że z takiej okazji zdjęcie pewnie jest dozwolone. A wracając do zdjęć Janusza. Wywołały u mnie uśmiech i rzeczywiście nieco mnie ochłodziły nie mówiąc już o tym, że zachwyciły widokami. Uważam, że jak najbardziej pasowały do Pogaduszek i naszego narzekania na upały. Nie rozumiem tylko dlaczego zdaniem Pat jedno zdjęcie byłoby dopuszczalne ale trzy już nie. Na dodatek zmartwiło mnie stwierdzenie Janusza, że scalenie zdjęć jest kolejną złośliwością w stosunku do Jego osoby. Lubię i Pat i Janusza i nie chciałabym, żeby z powodu jakichś drobnych nieporozumień przyjazna atmosfera naszego forum została zniszczona.
Pozdrawiam, Janina

Awatar użytkownika
survivor26
Administrator
Posty: 22120
Rejestracja: 06 mar 2017, 9:20
Lokalizacja: DLW

Re: Zmiany na forum

Post autor: survivor26 » 30 maja 2018, 6:06

Dzień dobry! Moi drodzy, ja naprawdę apeluję o czytanie ze zrozumieniem - po pierwsze, w cytowanym fragmencie jest wyraźnie napisane, że osoby nieposiadające własnego wątku (Janeczka, Justynka) mogą tu wstawiać zdjęcia, więc nie panikujcie. Podobnie nie jest zabronione wstawianie zdjęć okazjonalnych (typu "Widziałam na targu kosmitę i muszę Wam pokazać" :lol2:) czy dołączanych do życzeń - ale pojedynczych. Zachęcamy do zakładania własnych wątków dla Waszej wygody - zdjęcie wstawione tutaj zostanie obejrzane i zapomniane, w wątku osobistym można do niego wracać. Ale przymusu oczywiście nie ma ;)

Po drugie przypominam, że forum od strony technicznej dostaliśmy za darmo od dobrych ludzi. Dobrzy ludzie dali nam także miejsce na serwerze - duże, jak się zdawało na początku, ale w trakcie użytkowania okazuje się, że znika błyskawicznie. Jeśli chcemy mieć to forum nie tylko na chwilę, to musimy oszczędnie gospodarować miejscem. Administratorzy nie są władzą opresyjną, która dniami i nocami zastanawia się jak utrudnić użytkownikom życie. Wszystkie prace przy forum robimy w czasie wolnym, jeśli można tak nazwać minuty wyrwane z codziennego życia, a znacie nas dobrze i wiecie, że wszyscy jesteśmy ludźmi dość zajętymi. Nie dokładamy sobie roboty dlatego, że się nudzimy czy chcemy coś komuś złośliwie zrobić, tylko dla naszego wspólnego dobra. Nie zdajecie sobie sprawy i też nie musicie, bo od tego są administratorzy, jak wyglądałoby forum, gdyby nie było nadzorowane - wystarczy, że wspomnę, ze codziennie usuwamy od kilku do kilkudziesięciu spamerów, poprawiamy teksty, zdjęcia, porządkujemy wątki i robimy kupę niewidocznej a potrzebnej roboty, dzięki której forum funkcjonuje sprawnie już ponad rok. Po prostu nam zaufajcie, że wiemy co robimy ;)

I po trzecie, kwestie takie jak powyższa też powinniśmy omawiać w wątku tematycznym, bo za dwa dni tutaj nikt jej już nie przeczyta. To samo dotyczy się ważnych dla Was pytań roślinnych - tutaj przez cały dzień czasem zajrzą trzy osoby, czasem kilkadziesiąt, ale się nie odezwą - do wątku tematycznego zajrzą osoby, które temat interesuje i jest większa szansa na uzyskanie odpowiedzi oraz - co równie ważne - ta odpowiedź będzie tam łatwa do odnalezienia także dla innych czytających.

I tyle ode mnie w imieniu A/M.

A teraz kawa, parasolka przeciwsłoneczna i ruszamy w dzień ;)

Awatar użytkownika
Maliola
Zadomowiony
Posty: 10305
Rejestracja: 21 mar 2017, 6:53

Re: Zmiany na forum

Post autor: Maliola » 04 cze 2018, 13:36

Januszu, ja się nie znam i nie jestem administracją, ale miałam tak od początku, stąd dzielenie wpisów, jak się więcej zdjęć nazbiera.

Awatar użytkownika
survivor26
Administrator
Posty: 22120
Rejestracja: 06 mar 2017, 9:20
Lokalizacja: DLW

Re: Zmiany na forum

Post autor: survivor26 » 04 cze 2018, 14:32

Januszu, ten limit obowiązuje od początku istnienia forum, są z niego wykluczeni tylko admini.

Awatar użytkownika
urazka
Zadomowiony
Posty: 6403
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:49

Re: Zmiany na forum

Post autor: urazka » 04 cze 2018, 15:16

Też tak mam od samego początku tego forum i dlatego np. relację z arboretum w Wojsławicach dzieliłam na kilka wpisów.
Pozdrawiam, Janina

zuzanna2418

Re: Zmiany na forum

Post autor: zuzanna2418 » 04 cze 2018, 15:25

Informacja o maksymalnej liczbie zdjęć w poście znajduje się w instrukcji wstawiania zdjęć w dziale technicznym. Poza tym, że można obecnie wstawić 12 a nie 10 fotek, nic w tej kwestii od marca 2017r. się nie zmieniło.

Awatar użytkownika
urazka
Zadomowiony
Posty: 6403
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:49

Re: Zmiany na forum

Post autor: urazka » 04 cze 2018, 21:28

Aniu dziękuję za wyjaśnienie. Usunęłam post wynikający z nieporozumienia.
Pozdrawiam, Janina

Awatar użytkownika
survivor26
Administrator
Posty: 22120
Rejestracja: 06 mar 2017, 9:20
Lokalizacja: DLW

Re: Zmiany na forum

Post autor: survivor26 » 05 cze 2018, 18:13

Wniosek przyjęty, rozpatrzymy w gronie administratorskim.

Zgodnie z prośbą nie uzupełniam powyższego postu o brakujące przecinki ani nie poprawiam błędów gramatycznych i ortograficznych, aczkolwiek jest to sytuacja jednorazowa, bo jednak dążymy do tego, aby posty pisane na forum były zrozumiałe.

zuzanna2418

Re: Zmiany na forum

Post autor: zuzanna2418 » 09 cze 2018, 7:43

Drodzy forumowicze,

Z uwagi na przekroczenie dostępnego miejsca na serwerze, decyzją administracji starsze zdjęcia będą ulegały sukcesywnemu zmniejszaniu w celu odzyskania przestrzeni na nowe pliki. Usuwane będą także najstarsze części wątku kawowego z tego samego powodu. Dodatkowo bardzo prosimy o zmniejszanie zdjęć wstawianych do wątków kawowych do rozmiaru nie większego niż 200 kB.
Decyzja jest przemyślana, racjonalna i nie podlega negocjacjom.
Kontestującym przypominamy, że forum działa dzięki życzliwości ludzi, którzy:
a) ofiarowali za darmoszkę miejsce na naszą twórczość
b) opłacają lub zadeklarowali opłacenie kosztów utrzymania domeny.

Życzliwości nie należy nadużywać.

Mariusz

Re: Zmiany na forum

Post autor: Mariusz » 17 mar 2019, 22:18

Witam. Czy ostatnio wystąpiły jakieś zmiany na forum, które spowodowały blokadę do niektórych tematów?
Czy to, że mnie nie było przez kilka dni na forum powoduje blokadę dostepu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia administracyjne”